TILMELDING B.O.B. 14

TILMELDING TIL BATTLE OF THE BEATS 2014

Så er det nu at du skal melde dig til den fedeste musik konkurrence med super præmier til de bedste! Du kan vinde en professionel indspilning af en 3 numre´s demo-indspilning med anderkendt producer i lydstudie!

Dommerpanelet består af to veletablerede musikere og producer samt publikum.
Tilmelding foregår pp. mail: battle.of.the.beats@outlook.dk
Få mere info hos Glostrup ungeguide, Avi Kremlovski - Mobil: 30555682

Vi skal bruge 10 talentfulde bands! - alder, genre eller bopæl har ingen betydning, kun at DU eller dit BAND sender en lydfil til os med 3 musiknumre i selv har lavet. De 10 bands/artister som udvælges af dommerpanelet, kommer med til Battle of the Beats arrangementet lør. den 06. september 2014.
 
De ti finalister bliver fundet D. 20. Juli!
DEADLINE FOR TILMELDING ER DEN 15. JULI 2014
Hvornår starter konkurrencen?
Vi fyrer den af lørdag den 13. september 2014

Hvor skal vi spille?
Arrangementet foregår på scenen på Glostrup Torv

Hvad skal vi selv have med?
Når du tilmelder dig konkurrencen vil du få detaljeret info om hele arrangementet og der vil løbende lægges info ud her på Glostrup ungdomsråds hjemmeside og og på facebooksiden Battle of the beats 2014.

Arrangører:
REAL LIFE STUDIO og GLOSTRUP UNGDOMSRÅD

BATTLE OF THE BEATS 2014 - KONCEPTBESKRIVELSE

Arrangører: Glostrup ungdomsråd, Real Life Studio, ZONE 43, støttet af Glostrup kommune.

Musikeventen er støttet af Glostrup kommune og arrangeres af Glostrup ungdomsråd, der består af frivillige unge med et stort ønske om at gøre en forskel og skabe nye musik- og kulturoplevelser for byens borgere.

Glostrup ungdomsråd har eget lydstudie "Real Life Studio" og samarbejdsaftaler med pladeselskab og professionel producer og manager. Tjek pladeselskabet www.realliferecords.dk
 
ARRANGEMENTET - MUSIKKONKURRENCE
Arrangementet afholdes på Glostrup Torv på overdækket udendørsscene den 6. september 2014. Max 10 bands kan deltage - både fra Vestegnen og det øvrige DK.De 10 bands bliver udvalgt af et B.O.B. dommerpanel bestående af professionelle musikere og producere. Dommerpanelet offentliggøres snarest.
 
De 10 bands vil på dagen konkurrer om en professionel demo indspilning på 3 numre med professionel producer i lydstudiet "Real Life Studio".
 
AFSTEMNING
Afstemning. Konkurrencen foregår på den måde at publikum modtager en stemmeseddel - og kan stemme på deres favoritter. Man skal stemme på min. 2 bands højest 3. Dette for at undgå at venner til de forskellige bands kun stemmer på ”deres” band.

På selve dagen vil dommerpanelet (før omtalt) også afgive sine stemmer, deres stemmer tæller samlet som 1/3 af alle stemmerne, således tæller publikums som 2/3.
 
GRATIS KONCERT
Koncerten er gratis – og vil forløbe sig over en hel dag. Der vil sideløbende være forskellige optrædener, konkurrencer og professionelle bands til at sparke den gode stemning i gang.

VIP
Til de konkurrerende bands vil der blive opstillet et ”VIP” område tæt på publikum – dog adskilt – hvorfra man kan interviewe artister, lave forskellige humørmålinger, gags mm. De professionelle bands vil også være til stede.
 
Promovering af det lokale erhvervsliv. På pladsen vil der være mulighed for promovering for det lokale erhvervsliv kan reklamere for sig selv, ligesom Folkebladet vil kunne lave interviews med artister og publikum.
 
KOORDINATOR
Glostrup ungeguide (Glostrup kommune) er driftsansvarlig og tovholder på arrangementet.